Thailand - Reisverslagen van Ellen van Kuijk - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslagen van Ellen van Kuijk - WaarBenJij.nu

Thailand

Hallo allemaal,

Op naar een nieuw avontuur: 5 weken stage op een school met Birmese vluchtelingen, Thaise kinderen en kinderen met het Islamitische geloof.
Wat heb ik er veel zin in, mezelf onderdompelen in een geheel nieuwe cultuur! Mijn veilige leventje achterlaten en alleen maar nieuwe ervaringen opdoen.
Aangezien 5 weken veel te kort is om een goed beeld te krijgen, hebben we er nog 2 weken achteraan geplakt om nog meer van het land te zien.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur (als het internet meewerkt). Heel veel leesplezier en laat gerust een berichtje achter, alleen maar leuk!

Groetjes Ellen

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2015

Van zon op stand sambal naar joggingpak en lambal

29 December 2014

Avontuur deel 2: Bangkok en Angkor

22 December 2014

Dit emotioneel wrak heeft een gave ervaring op zak

15 December 2014

Van Thaise celebrity naar Robinson kandidate!

08 December 2014

Weer een leuke stageweek & Fullmoon party ofcourse
Ellen

Lieve familie en vrienden, Erg leuk dat jullie even een kijkje komen nemen. De komende weken zal ik leuke verslagen gaan maken om aan jullie te laten weten hoe het in Azië gaat. Berichtjes zijn altijd welkom, graag zelfs! Heel veel groetjes, Ellen

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 144219

Voorgaande reizen:

19 Februari 2017 - 31 Mei 2017

Rondreis Azie

15 November 2014 - 03 Januari 2015

Thailand

01 Februari 2012 - 02 Mei 2012

Kenia

Landen bezocht: